مادربزرگ جان ميگه : خبر خوب هميشه تو راهه و مالِ كسي ميشه كه انتظارش رو ميكشه ....
من زل ميزنم به جاده چون ميدونم تو در انتهايِ اين جاده ي لعنتي و طولاني ايستاده اي، قدم قدم و آهسته مي آيـــــي، امّــــــا مي آيـــــي .... سخت منتظرِ خبر خوبِ زندگيم استوار ايستـــاده ام ....
مالِ مَن شو .... رویای من...
ما را در سایت رویای من دنبال میکنید
برچسب: منتظرم بیایی,منتظرم زدبازی,منتظرم منتظر شادیم, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت: 19:25