چه خوبه که خدامون تویی ها ..
وگرنه من تو این اوضاع ِ داغونم باید به کی امیدوار میبودم ؟!!
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۹۵ساعت 1:15 توسط M |
رویای من...
ما را در سایت رویای من دنبال میکنید
برچسب: خداروشکر,خدا,خداست, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:48