رویای من

متن مرتبط با «منتظرم زدبازی» در سایت رویای من نوشته شده است

منتظرم...

  • نیلوبلاگ

    مادربزرگ جان ميگه : خبر خوب هميشه تو راهه و مالِ كسي ميشه كه انتظارش رو ميكشه .... من زل ميزنم به جاده چون ميدونم تو در انتهايِ اين جاده ي لعنتي و طولاني ايستاده اي، قدم قدم و آهسته مي آيـــــي، امّــــــا مي آيـــــي .... سخت منتظرِ خبر خوبِ زندگيم استوار ايستـــاده ام .... مالِ مَن شو .......

    ادامه مطلب